Proton tawar rebat tunai – untuk Saga, Persona, Preve, Suprima S dan Iriz, diskaun sehingga RM6.2k

Proton-Cash-Rebate-Promo

Dalam bulan ini sahaja, beberapa pengeluar kereta turut mengadakan kempen jualan dengan menawarkan pelbagai promosi hebat. Antaranya Honda dengan penjimatan sehingga RM8k untuk semua model, Volkswagen dengan jualan penghabisan stok ‘Drop Everyting’ (diskaun sehingga RM53k untuk model Passat, Jetta dan Polo hatch 2014/2015) dan Kia bersama kempen ‘K Surprise’ (bonus sehingga RM16k termasuk tiga tahun servis percuma untuk model sedan).

Terbaru, Proton turut mengumumkan kempen jualan hebat bagi lima modelnya iaitu Saga, Persona, Preve, Suprima S dan Iriz. Bagi Saga, penjimatan sehingga RM2,500, Persona RM3,500, RM5,000 untuk Preve dan Suprima S serta RM6,200 bagi Iriz.

Proton-Promo-Details

Menurut Proton, tawaran rebat tunai ini adalah antara program Ganjaran Kesetiaan, di mana terdapat insentif tambahan sehingga RM3,000 bagi pelanggan Proton sedia ada yang ‘trade in’ kereta mereka dengan model baharu Proton,

Walau bagaimana pun, Proton tidak mengulas lebih lanjut mengenai campuran rebat tersebut (contoh RM6,200 untuk Iriz + Ganjaran Kesetiaan RM3,000 = RM9,200), tetapi menerusi Program Kesetiaan 2015, pemiliki kenderaan Proton sedia ada yang ‘trade in’ kereta mereka akan menerima RM100 bagi setiap tahun mereka memiliki kereta tersebut.

Pada Februari lalu, Proton telah mengumumkan penstrukturan harga kereta baharu yang rata-ratanya mengalami peningkatan harga antara RM312 hingga RM2,024, iaitu sehingga 4.6%. Senarai baharu harga kereta proton adalah seperti di bawah:

Proton-2016-pricelist

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 

Comments

 

Add a comment

required

required