Pusat 3S Volkswagen Semenyih dilancarkan

Volkswagen-Semenyih-3S-Centre-9

Pagi ini berlangsungnya pelancaran Pusat 3S Volkswagen Semenyih oleh Volkswagen Malaysia dan HICOM Auto Sdn Bhd. Ini merupakan cawangan pertama bagi jenama ini di daerah Semenyih.

Dibina dengan pelaburan asal berjumlah RM10.7 juta oleh HICOM Auto Sdn. Bhd., pusat 3S ini dilihat berupaya memenuhi keperluan pelanggan di kawasan utara Lembah Klang, selain dari Semenyih, Kajang, Balakong, Putrajaya serta Nilai.

Memiliki keluasan keseluruhan 34,030 kaki persegi, bilik pameran Pusat 3S Volkswagen Semenyih mampu mempamerkan lapan buah kenderaan, dan mempunyai sebuah lounge untuk pelanggan termasuk pelbagai kemudahan seperti komputer untuk kegunaan pelanggan dan sebuah bar kafe. Manakala pusat servis pula menyediakan 11 ruang penyelenggaraan yang dikendalikan oleh 12 orang kakitangan selepas jualan yang berpengalaman dan terlatih.

Volkswagen-Semenyih-3S-Centre-6

Sebagai satu bonus tambahan, pelanggan yang membeli sebuah Volkswagen daripada Volkswagen Semenyih akan menerima sekeping Kad Elit DRB-HICOM. Ia merupakan kad kesetiaan multi jenama yang bertujuan menyediakan bantuan dan manfaat eksklusif kepada semua ahlinya menerusi penebusan produk dan perkhidmatan serta diskaun.

Menurut Pengarah Urusan Volkswagen Group Malaysia, Armin Keller, “Ini ialah bilik pameran keempat yang dilancarkan dalam suku pertama tahun 2016. Ia adalah sebahagian daripada langkah untuk menjadikan pelanggan sebagai keutamaan kami. Volkswagen Malaysia akan terus bekerjama rapat dengan rakan-rakan pengedar demi memastikan penambahbaikan yang konsisten, bagi menawarkan pengalaman pemilikan yang memuaskan.”

Photo 4

Ketua Pegawai Operasi Automotive Distribution and Defence, DRB-HICOM Berhad, Dato’ Abdul Harith Abdullah berkata, “Kami yakin dengan kolaborasi di antara Volkswagen dan DRB-HICOM yang menyaksikan dua jenama utama ini bekerjasama untuk terus membuka jalan demi mendapatkan faedah bersama dalam jangka masa panjang. Menerusi pelaburan ini, kami komited untuk menyedia dan meningkatkan pengalaman pemilikan secara keseluruhannya kepada pelanggan. ”

Pusat 3S Volkswagen Semenyih dibuka dari Isnin hingga Jumaat mulai pukul 8:30am hingga 7:00pm. Sementara pada hujung minggu dan cuti umum, bilik pamerannya dibuka dari pukul 10:00am hingga 5:00pm.
Perkhidmatan selepas jualan pula beroperasi dari Isnin hingga Sabru bermula jam 8.30am hingga 5:30pm. Malah turut menawarkan perkhidmatan mengambil dan menghantar kenderaan boleh diuruskan untuk pelanggan yang membuat temu janji lebih awal.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required