Puspakom beroperasi separuh hari pada 5 Julai ini

puspakom-cermin-gelap-850x534

Puspakom telah mengeluarkan kenyataan memaklumkan bahawa semua pusat pemeriksaannya di seluruh negara akan beroperasi separuh hari pada hari Selasa, 5 Julai 2016 bermula jam 8 pagi hingga 12 tengah hari sempena musim perayaan Hari Raya Aidilfitri.

Walau bagaimana pun, Puspakom akan memastikan setiap temujanji pemeriksaan pada hari tersebut mengikut jadual dan berjalan dengan lancar.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan, para pelanggan yang mempunyai tarikh pemeriksaan yang luput pada 5 Julai dan ingin menjalankan pemeriksaan pada hari tersebut dinasihatkan membuat perancangan awal dengan mengunjungi pusat pemeriksaan Puspakom sebelum 12 tengah hari.

Ketua Pegawai Eksekutif Puspakom, Mohammed Shukor Ismail berkata, “Kami telah mengambil inisiatif dengan melanjutkan waktu operasi pada hari Sabtu, 25 Jun 2016 dan 2 Julai 2016 sehingga 5.00 petang dan langkah ini telah dapat memenuhi permintaan pemeriksaan yang tinggi menjelang musim perayaan ini.”

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, para pelanggan boleh menghubungi talian bebas tol Puspakom di 1-800-88-6927 atau emel [email protected].

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required