Renault pamer model replika Renault R.S. 16 Formula One 2016 dalam siri jelajahnya sehingga 28 Ogos ini

2016 Renault R.S. 16 Formula One model car_2

Para peminat tegar F1 dan kereta boleh melihat secara dekat model Renault R.S. 16 Formula One 2016 yang dipamerkan di beberapa bilik pameran terpilih Renault serta lokasi siri jelajah mulai sekarang hingga 28 Ogos 2016.

Tampil menyerlah dan berani, model replika tersebut hadir dengan pelekat berwarna kuning dan hitam seperti jentera Renault R.S. 16 Formula One 2016. Ia akan dipamerkan sepanjang minggu di setiap bilik pameran yang mengambil bahagian dan lokasi siri jelajah.

Jadual siri jelajah jentera Renault R.S. 16 Formula One 2016 adalah seperti berikut:

Screen Shot 2016-07-25 at 6.17.06 PM

Sepanjang pameran itu juga, turut dianjurkan pelbagai aktiviti sepanjang hujung minggu yang terbuka kepada orang ramai. Orang ramai juga boleh mengetahui dengan lebih lanjut dan memandu uji rangkaian penuh kereta Renault yang bergaya serta kontemporari. Ini termasuklah crossover urban Captur yang versatil, sedan elegan Fluence dan Clio GT Line yang sporty.

Pelanggan yang menyertai sesi pandu uji akan menerima hadia serta-merta. Mereka juga layak menjadi salah seorang daripada 10 orang pemenang bulanan bertuah untuk membawa pulang Model Kenderaan Renault Sport yang eksklusif.

Siri jelajah jentera Renault R.S. 16 Formula One 2016 anjuran pemegang francais tunggal kenderaan Renault di Malaysia, TC Euro Cars (TCEC) merupakan sebahagian daripada kempen ‘Renault – Motorsports Is in Our DNA’.

Sah sehingga 31 Ogos 2016, kempen promosi ini turut menyediakan banyak tawaran menarik melibatkan kenderaan Renault yang terpilih. Di samping peluang untuk memenangi hadiah eksklusif Pasukan Renault Sport Formula One™ seperti tiket-tiket Grandstand dan satu Lawatan Garaj Renault pada acara Malaysian Grand Prix 2016.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required