GALERI: Jeep Wrangler Merdeka Edition – Pakej aksesori pada harga RM39,999, sah sepanjang Ogos

Jeep_Wrangler_Merdeka_Ext-4

Ketika usia Jeep menjengah angka 75 tahun kini, Malaysia turut menerima penawaran edisi khas sempena Hari Kebangsaan yang akan datang; pakej aksesori khas ‘Merdeka Edition’. Menariknya, pakej tambahan berkenaan kini ditawarkan pada harga RM39,999, lebih rendah daripada harga asalnya iaitu RM74,500.

Pakej aksesori berkenaan merangkumi pelindung tayar ganti, penampan lampu belakang, palang lampu LED 50 inci, satu set rim Mopar dengan saiz 275/70/17 beserta tayar Cooper dan pemijak sisi. Jeep Malaysia menyatakan bahawa pakej ini hanya sah bagi pembelian model Wrangler Sport sahaja. Promosi ini akan berlangsung sepanjang Ogos atau selagi stok masih ada.

Jeep Wrangler Unlimited Sport, seperti di dalam gambar, dijual pada harga RM288,889. Seperti juga dengan model-model Wrangler lainnya, ia dilengkapi enjin 3.6 liter Pentastar VVT V6 yang menghasilkan 284 hp dan 347 Nm tork pada 4,300 rpm kepada semua empat rodanya melalui transmisi automatik lima-kelajuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required