Ducati Scrambler Sixty2 2016 di Malaysia – RM52,999

2016-Ducati-SCrambler-Sixty2-launch-1

Ducati Malaysia telah melancarkan Scrambler Sixty2, versi 399 cc bagi Scrambler berkapasiti lebih besar 803 cc. Dengan penyejukan-udara berkembar-V, Sixty2 ini direka sebagai jentera dua-roda “gaya hidup” untuk penunggang baharu, yang inginkan keseronokan ketika menunggang.

Kuasa yang disalurkan oleh enjinnya mencecah 41 hp pada 8,750 rpm, sementara tork pula mencapai 34.6 Nm pada 8,000 rpm, menerima saluran bahan api dengan sistem EFI melalui badan pendikit 55 mm. Sixty2 juga didatangkan dengan Bosch 9M ABS hadapan dan belakang, bersama sistem brek Brembo dengan cakera tunggal hadapan dan belakang.

Terdapat dengan tiga pilihan warna iaitu Atomic Tangerine, Ocean Grey dan Shining Black. Ia seberat 183 kg, dan ketinggian tempat duduknya pula ialah 790 mm.

Ducati Scrambler Sixty2 dijual pada harga RM52,999 termasuk GST, tanpa cukai jalan dan insurans. Malah Ducati Malaysia turut mengesahkan ia ditawarkan pada kuantiti yang agak terhad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required