Shell perkenal air mineral edisi terhad Cheeming Boey

Shell-Boey-4

Sebagai salah satu langkah untuk meraikan ulang tahun syarikat yang ke 125, Shell melancarkan air mineral edisi terhad, yang dihias dengan kerja seni artis tempatan terkenal, Cheeming Boey.

Sebelum ini pernah bekerjasama dengan Shell untuk menghasilkan mural di stesen minyak Shell di Johor dan Kelantan, Boey sekali lagi dipilih untuk mengetengahkan seninya untuk orang ramai dalam enam rekaan berbeza pada botol mineral edisi terhad ini yang dijual di stesen minyak Shell Semenanjung Malaysia selagi stok masih ada.

Kesemuanya mempunyai kisah berkenaan latar belakang Shell di Malaysia dan menggunakan karekter daripada siri buku terkenal Boey iaitu When I was a Kid. Harganya pula cuma 20 sen lebih mahal daripada harga air mineral biasa.

Menurut Pengurus Kanan Bahagian Runcit Shell Malaysia/ Brunei, Shairan Huzani Husain, kerjasama dengan Boey ini diadakan bagi memudahkan orang ramai untuk mendapatkan hasil seni dan mendekati mereka secara lebih dekat.

Selain air mineral botol edisi terhad ini, Shell juga sedang mengadakan pertandingan khas, dengan kerjasama MPH Bookstores. Dalam pertandingan ini, pelanggan yang membeli buku When I was a Kid di 50 stesen Shell yang terpilih berpeluang untuk memenangi beg kain istimewa yang ditandatangani oleh Boey sendiri. Tarikh tutup pertandingan ini adalah pada 30 November 2016.

Pada hari sebelumnya, Shell juga mengeluarkan botol minyak pelincir motosikal edisi khas MotoGP.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required