MV Agusta semakin pulih daripada masalah kewangan

mv-agusta-motorcycle-9-e1473321202972-850x583BM

MV Agusta yang sebelum ini menghadapi masalah kewangan kini dikatakan semakin pulih, menurut laporan yang ditulis oleh Motorcycle News.

Dari laporan itu juga, Ketua Pegawai Eksekutif MV Agusta, Giovanni Gastiglioni menyatakan kilang MV Agusta sudah kembali beroperasi mengeluarkan model semasa serta akan datang mereka.

Proses pemuilhan syarikat ini berjaya dilakukan oleh MV Agusta dengan memotong kos perbelanjaan dan mengecilkan syarikat untuk bertumpu kepada model yang lebih penting seperti Brutale.

Selain itu, MV Agusta juga berjaya mendapatkan pelabur baharu dalam syarikat dan kini berjaya menghasilkan semula aliran tunai.

Tambah Castioglioni, MV Agusta tetap akan mengeluarkan motosikal kelas tinggi dan tidak melihat kepada kemungkinan pengeluaran motosikal kelas lebih rendah seperti 400cc.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required