Subaru XV – generasi baharu ikut formula sedia ada

subaru-xv-concept-3-1-front-bm

Seperti yang dijangka, model Subaru XV generasi baharu akan ikut formula daripada model semasa tetapi menampilkan versi lebih bergaya apabila ia diperkenalkan pada pertengahan tahun 2017.

Seperti yang dilaporkan oleh CarAdvice, menurut pengurus kanan projek jabatan perancangan produk dan portfolio, Masahiko Inoue, model XV 2017 akan terus menggunakan model hatch bagi segmen-C sedia ada sebagai asas, namun akan ditambah ketinggian kerangkanya, lapisan plastik yang membaluti badannya dan lebih banyak warna sebagai pilihan.

“[Ia akan] sama tahap dengan model semasa Impreza dan XV. Ideanya tetap sama iaitu Impreza generasi akan datang, XV generasi akan datang,” katanya. ” Sama konsep, berketerampilan, road clearance yang lebih tinggi dan sedikit lapisan serta warna yang lebih menarik.”

subaru-xv-concept-8-1-rear-bm

Inoue turut menambah, model tersebut tidak akan menampilkan sebarang perubahan sheetmetal kepada Impreza baharu, dan setakat ini, ia lebih menonjolkan aspek rekaan. Ia akan terus menjadi sebuah jentera yang mempunyai “rekaan lucu pada rodanya yang berwarna terang,” katanya, tetapi “kali ini pada gril hadapan, lebih kurang sama, tetapi bagi XV baharu ia nampak lebih agresif.”

Namun ada sesetengah elemen akan dipengaruhi model XV Concept. Tetapi agak tidak keterlaluan seperti mana yang ditunjukkan pada model konsep, ini termasuk dengan gril baharu, penambahan lapisan badan, skid plate, roda yang lebih besar dan kekemasan berwarna jingga.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required