Bosch lancar pengelap cermin Clear Advantage baharu – khas untuk iklim tropika, RM65 sepasang

bosch-clear-advantage-wiper-3-lowres

Bosch Automotive Aftermarket telah pun melancarkan pengelap bilah rata terbaharunya, Bosch Clear Advantage, yang menawarkan prestasi terbaik untuk kereta-kereta di Asia, dalam apa jua kondisi cuaca.

Teknologi bilah rata Bosch terdiri daripada pegas besi mono dan perumusan getah eksklusif. Ini membolehkan Pengelap Clear Advantage Bosch menawarkan tekanan mengelap sekata pada keseluruhan bilah pengelap dan cermin utama. Teknologi ini nyata sekali meningkatkan prestasi pengelapan dan memastikan pergerakan yang lebih lancar, bersih dan senyap.

Direka khas untuk iklim tropika di Asia, Pengelap Clear Advantage Bosch mampu memberikan ketahanan mengelap tiada tandingan. Ia berupaya memberikan tahap prestasi optimum, walaupun selepas 200,000 kitaran.

Bagi memudahkan pemasangan, Pengelap Clear Advantage Bosch dilengkapi dengan pemadan klip pantas. Lebih penting lagi, pengelap bilah rata Bosch baharu boleh dipadankan pada 96% kenderaan di rantau ASEAN.

“Kini, teknologi bilah rata menjadi pilihan pengeluar kenderaan dengan 90% kereta baharu di Eropah menggunakannya. Trend teknologi bilah rata telah bermula di Jepun dan kami menjangkakan Asia akan mengikuti trend yang sama dalam tempoh beberapa tahun lagi,” kata Pengurus Negara Bosch Automotive Aftermarket, Malaysia, Pang Yoon Kong.

Pengelap Clear Advantage Bosch kini boleh didapati pada harga RM65 sepasang di Lazada dan kedai-kedai aksesori kereta utama.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required