Bilik pameran baharu Toyota dibuka di Johor Bahru

toyota-jb-showroom-opening

UMW Toyota Motor (UMWT) telah membuka bilik pameran baharu Toyota di Johor Bahru. Ia merupakan fasiliti pertama yang tampil dengan rekaan baharu dengan konsep Next Generation Toyota Showroom di negara ini. Terletak di Jalan Tun Abdul Razak (Susur 5), ia menggantikan bilik pameran terdahulu di Jalan Jebun Teh.

Dengan rekaan yang lebih bergaya dan selesa, ia turut ditampilkan dengan lounge dan bilik pemainan untuk kanak-kanak dengan beberapa konsep rekaan elemen baharu. Bilik pameran dua tingkat ini turut menempatkan ruang mempamerkan model baharu serta sudut barangan aksesori dan cenderahati Toyota TRD.

Dengan pelaburan sebanyak RM15 juta, UMWT turut memiliki pusat 2S di Larkin dan juga tiga pusat 3S yang dikendalikan oleh pengedar bertauliah. Secara keseluruhan, sehingga kini, UMWT telah mempunyai 97 rangkaian jualan dan pusat selepas jualan termasuk pengedar di seluruh negara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required