Op Selamat 11 sempena Aidilfitri bermula 14 Jun ini

Op Selamat 11 sempena Aidilfitri bermula 14 Jun ini

Sempena Hari Raya Aidilfitri ini, Ops Selamat 11 akan dilaksanakan bermula 14 Jun ini. MenurutTimbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi, operasi trafik berkenaan diteruskan dengan bertujuan mendidik pengguna jalan raya sekali gus mengurangkan kadar kemalangan dan kematian di jalan raya semasa musim perayaan.

“Selain penguatkuasaan, kesedaran orang ramai juga penting untuk mengurangkan kadar kemalangan dan kematian di musim perayaan,” katanya seperti yang dilaporkan oleh Bernama

Ahmad Zahid yang juga Menteri Dalam Negeri turut mendedahkan sebanyak 1.4 juta daripada 5.3 juta jumlah saman masih belum dijelaskan oleh pesalah trafik bagi tempoh tahun lepas.

Beliau juga menasihati pengguna jalan raya agar berhati-hati dalam pemanduan. “Jika anda tidak melakukan sebarang kesalahan, jangan risau soal saman, dan angka kemalangan juga boleh dikurangkan,” ujarnya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required