Puspakom tutup operasi selama 4 hari sempena Raya

Puspakom tutup operasi selama 4 hari sempena Raya

Bersempena dengan sambutan Hari Raya Aidilfitri yang dijangka akan disambut pada 25 Jun 2017 (Ahad ini), Pusat Pemeriksaan Puspakom telah mengumumkan penutupan operasi di semua cawangannya di seluruh negara selama empat hari.

Di mana pada tarikh 24 hingga 27 Jun, ia melibatkan penutupan semua cawangan di seluruh Malaysia. Manakala pada 23 hingga 26 Jun, cawangan di negeri Kedah, Johor, Terengganu, dan Kelantan juga akan ditutup.

Semua Pusat Pemeriksaan Puspakom akan beroperasi semula seperti biasa pada 28 Jun 2017 (Rabu) manakala bagi negeri Kelantan,Terengganu, Kedah dan Johor adalah pada 27 Jun 2017 (Selasa).

Puspakom turut menasihati para pelanggan yang mempunyai tarikh luput pemeriksaan yang jatuh pada tarikh tersebut adalah agar membuat perancangan awal dengan mengunjungi pusat pemeriksaan Puspakom bagi menjalankan pemeriksaan kenderaan mereka.

Malah Puspakom telah mengambil inisiatif dengan melanjutkan waktu operasi pada hari Sabtu yang lalu bagi memenuhi permintaan pemeriksaan yang tinggi menjelang musim perayaan Hari Raya.

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut berhubung penutupan operasi ini, para pelanggan boleh menghubungi Pengurus Cawangan atau talian bebas tol PUSPAKOM 1-800-88-6927 atau layari laman sesawang PUSPAKOM di www.puspakom.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required