Audi A8 2018 dengan pelekat penyamaran muncul di tayangan perdana Spiderman: Homecoming

Audi A8 2018 dengan pelekat penyamaran muncul di tayangan perdana Spiderman: Homecoming

Audi A8 2018 yang dibaluti pelekat penyamaran/Spiderman telah melakukan penampilan khas dalam majlis tayangan perdana filem terbaharu Spiderman: Homecoming baru-baru ini.

Malahan pengeluar automotif Jerman ini turut memberikan sedikit perincian mengenai Audi A8 baharu ini iaitu dengan menampilkan sistem suspensi aktif, sistem pemanduan sendiri Audi AI, sistem elektrikal utama 48-voltan dan Audi Space Frame pelbagai-material.

Dalam majlis tayangan perdana tersebut, A8 ‘membawakan’ watak utama dalam filem itu, Tom Holland (Peter Parker/Spiderman), sementara watak pembantu Robert Downey Jr. (Tony Stark/Iron Man) menaiki R8 Spyder.

Walau pun dibaluti penyamaran, namun kelihatan beberapa elemen pada kereta ini termasuklah gril bingkai tunggal dan lampu utama Matrix LED. Selain itu, kelihatan beberapa pengesan yang menyokong sistem Audi AI.

Walau bagaimana pun, Audi belum bersedia mendedahkan enjin yang dipadankan dengan A8 ini, namun pastinya ia turut digandingkan bersama sistem pacuan empat-roda ‘quattro’. Audi dijangka akan mendedahkan sepenuhnya A8 terbaharu ini di Persidangan Audi yang bakal berlangsung pada 11 Julai ini di Barcelona.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required