Audi A8 2018 punya tempat duduk belakang istimewa

Setelah membuat penampilan rasmi, tetapi masih menggunakan pelekat camouflage sewaktu tayangan perdana filem Spider-Man terbaru, Audi A8 2018 kini ditampilkan lagi dalam sebuah video teaser sebelum diperkenalkan secara rasmi pada 11 Julai ini di Barcelona.

Kali ini, bahagian dalam kenderaan tersebut boleh dilihat, terutamanya bahagian belakang, iaitu tempat di mana kebanyakan pembeli model ini akan duduk. Bagi memastikan keselesaan penumpang yang terbaik, selain tempat duduk yang empuk, ia juga akan dilengkapi dengan tempat duduk yang mempunyai fungsi mengurut kaki.

Dalam video berkonsepkan Spider-Man ini, pelakonnya yang diikat dilihat menekan skrin sesentuh yang terdapat di konsol tengah untuk mengeluarkan tempat rehat kaki tersebut, dan ia juga mempunyai pelbagai fungsi yang lain. Selain daripada itu, kami juga menjangka tempat duduk ini akan mempunyai fungsi mengurut bahagian belakang badan.

Sebelum ini juga Audi telah mengeluarkan beberapa buah video teaser lain untuk Audi A8, yang menunjukkan sistem suspensi aktif, sistem pemanduan autonomous, sistem elektrikal 48-volt dan kerangka Audi Space Frame yang digunakan padanya.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required