Renault Koleos Initiale Paris diperkenalkan di UK

Renault Koleos Initiale Paris diperkenalkan di UK

Renault Koleos Initiale Paris telah pun diperkenalkan di United Kingdom, selepas ia ditampilkan buat pertama kali di hadapan khalayak di paris Motor Show 2016. Pada dasarnya ia adalah Koleos biasa tetapi telah dilengkapi dengan beberapa elemen khas yang lain.

Ditawarkan pada harga atas jalan 36,700 British pounds (RM200,630), Initiale Paris didatangkan dengan warna luaran yang dikenali sebagai Amethyst. Elemen luarannya termasuklah roda aloi dua-tona 19-inci, lampu utama LED penuh ‘Pure Vision’, tailgate berkuasa automatik dan logo spesifikasi model ini.

Jika pada luarannya tidak menampakkan ia berbaloi dengan kos penambahan sebanyak 9,200 British pounds (RM50,294) melebih Koleos biasa, lihat pada bahagian dalamannya. Ia ditampilkan dengan balutan kulit upholstery Nappa dua-tona dengan fungsi haba dan aliran udara untuk tempat duduk hadapan, bumbung matahari panoramik, pencahayaan ambien dan sistem intertainmen R-Link 2 8.7-inci dengan fungsi navigasi TomTom, serta ketersambungan Android Auto dan Apple CarPlay.

Renault Koleos Initiale Paris diperkenalkan di UK

Bukan itu sahaja, ia juga dilengkapi dengan elemen keselamatan dan sistem bantuan pemanduan termasuklah Sistem Brek Kecemasan Termaju (AEBS), Amaran Titik Buta, Amaran Penukaran Lorong, Pengesan Isyarat Trafik dengan Pencegahan Terlebih-Laju dan Bantuan Mula Mendaki (HSS).

Ia turut didatangkan dengan kamera undur, pengesan parkir hadapan dan belakang, ESC dengan kawalan cengkaman, kawalan kelajuan, pengehad kelajuan, enam beg udara dan cermin pandang belakang elektromatik.

Koleos Initiale Paris hanya ditawarkan dengan enjin diesel dCi 175 2.0 liter, yang dipadankan dengan X-Tronic automatik CVT dan sistem pacuan semua-roda All Mode 4×4-I. Penjana kuasa ini mampu menghamburkan output sehingga 177 PS dan tork 380 Nm, serta didakwa mampu memberikan penjimatan bahan api sekitar 17 km/l (kitaran gabungan NEDC), kelajuan maksimum sehingga 201 km/j dan 0-100 km/j dalam 9.5 saat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required