Volkswagen beri penyelenggaraan percuma tiga tahun

Volkswagen beri penyelenggaraan percuma tiga tahun

Semua kenderaan Volkswagen yang didaftarkan mulai 1 Januari 2018 kini ditawarkan dengan program penyelenggaraan percuma selama tiga tahun atau 45,000 km (mana-mana tiba dahulu). Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) yang mengumumkannya hari ini menjelaskan bahawa program berkenaan adalah untuk semua modelnya di pasaran negara ini.

Menurut Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter, program penyelenggaraan percuma selama tiga tahun ke atas kenderaan Volkswagen itu akan memberi ketenangan minda kepada para pemilik kerana kos menjaga kereta mereka ditanggung oleh Volkswagen.

“Dengan adanya program ini, pemilik tidak perlu bimbang tentang penyelenggaraan kereta Volkswagen mereka. Ia juga mengukuhkan komitmen kami terhadap para pelanggan – bukan sekadar menguatkan perkhidmatan selepas jualan, malah dari segi pengalaman pemilikan kepada pelanggan kami,” katanya.

Volkswagen beri penyelenggaraan percuma tiga tahun

Program ini merangkumi semua kos penyelenggaraan sebagaimana yang diperlukan dalam servis berkala. Namun ia tidak melibatkan alat-alat ganti lusuh seperti cakera brek, pad brek, penggilap cermin dan mentol lampu. Pemilik kenderaan juga perlu mematuhi jadual penyelenggaraan di pusat servis sah Volkswagen atau berisiko jaminannya terbatal.

Sebagai tambahan kepada program baharu itu, pelanggan yang membeli mana-mana varian Passat juga akan menikmati kadar faedah rendah bermula 0.88% setahun. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web www.volkswagen.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required