Harley-Davidson Petaling Jaya dibuka secara rasmi

Harley-Davidson Petaling Jaya dibuka secara rasmi

Selepas mengambil alih pengedaran motosikal jenama Harley-Davidson di Malaysia, Didi Resources secara rasminya telah membuka pusat pameran berpusat mereka yang pertama iaitu di The Gasket Alley, Petaling Jaya. Pusat 3S ini dikendalikan oleh Goh Brothers Motorcycles.

Majlis perasmian ini disempurnakan oleh pengaran urusan pasaran membangun Harley-Davidson, Johan Kleinstruber, bersama pengerusi Didi Resources Rewi Hamid Bugo dan pengerusi Goh Brothers Motorcycles, Goh Kian San. Pusat 3S ini mempunyai keluasan 1,858 kaki persegi, dan menawarkan pelbagai khidmat untuk pelanggan termasuk pameran barisan model baru jenama ini.

Turut boleh dinikmati di Harley-Davidson Petaling Jaya adalah khidmat servis motosikal, yang terdiri daripada enam ruang servis, serta pusat mengecat dan baik pulih badan. Ia dikendalikan oleh pekerja yang dilatih di Universiti Harley-Davidson.

Harley-Davidson Petaling Jaya dibuka secara rasmi

Pelaburan sebanyak RM3 juta dibuat untuk membina Harley-Davidson Petaling Jaya, dan syarikat pengedar baru ini juga bercadang membuka dua lagi pusat Harley-Davidson dalam tahun ini, iaitu di Pulau Pinang dan Melaka. Dengan pembukaan semua pusat ini, pemilik dan bakal pemilik boleh menikmati servis lengkap untuk jenama Harley-Davidson.

Bersempena dengan pembukaan Harley-Davidson Petaling Jaya ini juga, satu kumpulan pemilik Harley Owners Group (HOG) Petaling Jaya Chapter Malaysia telah ditubuhkan dan akan diuruskan bersama oleh Harley-Davidson Malaysia. Bagi pemilik sedia ada yang motosikal mereka masih dalam jaminan juga boleh meneruskan servis di pusat ini. Tiada sebarang caj pengaktifan dan pendaftaran yang dikenakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required