Harga bahan api 29 Mac-3 April 2018 – tiada perubahan

Harga bahan api 29 Mac-3 April 2018 – tiada perubahan

Seperti biasa, setiap hari Rabu rakyat Malaysia dengan rasa penuh berdebar menantikan berita harga bahan api untuk minggu seterusnya. Namun untuk minggu ini, tiada sebarang perubahan dilihat untuk setiap angka harga jualan kesemua bahan api berkenaan.

Ya, bermula tengah malam ini hingga 3 April 2018, petrol RON 95 akan kekal dijual pada harga RM 2.20 seliter manakala RON 97 pula RM2.47 seliter. Diesel Euro 2M pula dijual pada harga RM2.18 seliter dan Euro 5M pula berharga RM2.28 seliter.

Minggu lalu, bahan api RON 95 naik 2 sen seliter dari RM2.18, begitu juga RON 97 dari 2.45 sen seliter berbanding minggu sebelumnya. Bahan bakar diesel juga masing-masing naik 2 sen dengan Euro 2M dijual pada 2.16 sen liter dan Euro 5 dijual pada harga RM2.26 seliter pada minggu sebelum itu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required