Renault Captur EMEL Edition ditampilkan motif renda

Renault Captur EMEL Edition ditampilkan motif renda

Menghargai nilai estetika fesyen dalam gaya hidup moden masa kini, Renault Malaysia telah bekerjasama dengan EMEL, gabungan pereka fesyen tempatan untuk menghasilkan corak rekaan yang menarik pada badan Captur edisi khas ini. Dengan memilih motif renda, Renault Captur EMEL Edition tampil dengan corak grafik renda Chantilly, pada bahagian bonet, panel hadapan dan pintu. Walau bagaimana pun, ia bukan untuk dijual.

Ini merupakan sebahagian daripada Colourfulraya Contest 2018, yang berlangsung mulai 29 Mac hingga 15 Mei 2018. Antara hadiah yang ditawarkan termasuklah produk daripada Panasonic Beauty dan pakaian daripada EMEL, dan hadiah utama berupa Renault Captur. Pemenang dipilih secara mingguan, iaitu merangkumi enam lakaran dan 66 hadiah untuk direbut bagi setiap minggu. Lakaran terakhir akan diumumkan pada 16 Mei dan majlis penyampaian hadiah pada 25 Mei.

Sebagai pengetahuan, Renault Captur merupakan crossover segmen-B yang dijanakan oleh enjin petrol 1.2 liter pengecas turbo dengan hamburan kuasa 120 hp dan tork 190 Nm, yang disalurkan ke roda hadapan menerusi transmisi automatik dwi-klac EDC enam-kelajuan. Crossover ini mampu mencapai 10.9 saat untuk pacuan 0-100 km/j, dan kelajuan maksimum sehingga 192 km/j.

Elemen standard yang didatangkan termasuklah lampu utama automatik, bilah pengelap cermin dengan pengesan hujan, MediaNav dengan skrin sesentuh tujuh-inci, auxiliary audio, Bluetooth, navigasi satelit, kamera undur dan kemasukan tanpa kunci. Aspek keselamatan pula meliputi kawalan kestabilan elektronik, kawalan cengkaman dan bantuan mula mendaki. Harga atas jalan standard bagi Renault Captur ialah RM109,000 tanpa insurans, termasuk waranti pengilang lima-tahun dan tanpa had perbatuan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required