Honda Malaysia buka pusat 3S baharu di Banting

Honda Malaysia buka pusat 3S baharu di Banting

Hari ini Honda Malaysia telah menambah satu lagi pusat 3S baharunya, dengan berlokasikan Banting, Selangor. Dioperasikan oleh Banting Star Sdn. Bhd. ia merupakan pusat 3S Honda yang pertama di daerah berkenaan dengan mensasarkan pelanggan di Banting dan juga kawasan sekitarnya.

Dengan kos perlaburan berjumlah RM15 juta, Pusat 3S Honda di Banting ini berkeluasan 23,250 kaki persegi, turut menempatkan 16 petak perkhidmatan untuk menyelenggara/membaiki kereta Honda iaitu merangkumi 11 petak penyelenggaraanm tiga bahagian pembaikian umum dan dua ruang penyelenggaraan tayar. Ia mampu menampung kapasiti 44 buah kereta sehari.

Selain itu, pusat 3S ini turut menempatkan ruang rehat bagi pelanggan, Ruang Eksekutif, kaunter kafe, ruang permainan kanak-kanak dan juga surau. Ia turut menawarkan perkhidmatan WiFi secara percuma, servis mencuci kereta serta pembaharuan cukai jalan dan insurans buat para pelanggannya.

Merupakan Pusat 3S Honda yang ke-96, cawangan di Banting ini boleh dikunjung di lokasi Lot 1608, Jalan Klang Banting, Telok Panglima Garang. Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi talian 03-3191 6100 (Servis dan Jualan) atau layari www.honda.com.my.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required