Menangi tiket percuma tayangan perdana The Predator 12 September ini melalui peraduan Driven Movie Night

Menangi tiket percuma tayangan perdana <em>The Predator</em> 12 September ini melalui peraduan Driven Movie Night

Driven Movie Night kembali lagi! Filem The Predator akan ditayangkan di pawagam pada 13 September nanti, tetapi kami ingin memberikan anda peluang untuk menontonnya lebih awal bersama kami, terima kasih kepada 20th Century Fox Malaysia. Kami sedang mencari pemenang bertuah bagi tayang perdana yang akan berlangsung pada 12 September 2018, pukul 9 malam di TGV Sunway, Petaling Jaya.

10 pasang tikat ditawarkan untuk dimenangi; ini bermakna kami memberikan keseluruhannya 20 pas masuk percuma. Apa yang anda perlu lakukan ialah tonton sedutan filem ini di bawah dan jawab dua soalan mudah. Tapi, anda perlu cepat, kerana peraduan ini tamat pada Khamis, 6 September nanti.

Dari ruang angka hinggalah ke sebuah pekan di pinggir bandar, siri Predator terbaru ini menerima sentuhan dan penceritaan semula yang memukau dari Shane Black. Kini, pemburu paling kejam itu telah bertambah kuat, pintar dan merbahaya berbanding sebelumnya, dengan cara memperkukuhkan DNA dari spesis lain.

Ketika seorang kanak-kanak secara tidak sengaja mencetuskan kepulangan mereka ke Bumi, nasib seluruh manusia berada di tangan sekumpulan bekas askar dan guru sains yang mampu melakukan sesuatu.

Untuk mengetahui selanjutnya, sertai peraduan ini sekarang.

*Peraduan ini akan ditutup pada Khamis, 6 September 2018. Pemenang akan diumumkan di laman paultan.org dan dimaklumkan melalui emel dan SMS pada Jumaat, 7 September 2018. Keputusan adalah muktamad, dan sebarang bantahan tidak akan dilayan. Tayangan akan dilakukan pada pukul 9 malam pada Rabu, 12 September 2018 di TGV Sunway Pyramid di Petaling Jaya. Pemenang perlu mengambil tiket mereka di lokasi berkenaan sejam sebelum tayangan. Disebabkan lokasi tayangan, peraduan ini hanya terbuka kepada mereka yang berada di Lembah Klang sahaja.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required