BMW Malaysia mula perkenal Product Genius terlatih

Introducing BMW Genius

Introducing BMW Geniuses, your go-to experts for everything BMW.Want to a be a BMW Genius? Visit http://bit.ly/BMWGeniusMY

Posted by BMW Malaysia on Rabu, 30 Januari 2019

BMW Malaysia sedang dalam usaha untuk menyediakan pengalaman produk yang lebih tertumpu dan peribadi kepada pelanggan dengan memperkenalkan kumpulan pertama BMW Product Genius di tiga pengedar di Lembah Klang.

BMW Genius merupakan satu usaha global, dengan setiap satu daripada Product Genius dipilih untuk menjalani latihan untuk menjadi pakar produk dan jenama BMW. Tujuannya adalah bagi menunjukkan serta membantu pelanggan untuk membiasakan diri mereka terhadap segala aspek berkaitan BMW – sebelum, ketika dan juga selepas pelanggan melakukan pembelian.

“Biasanya, untuk masuk ke pusat pengedar kenderaan akan menjadi satu pengalaman yang tidak terlalu menyenangkan buat pelanggan, kerana mereka kerap berasa ditekan untuk membuat pilihan pembelian sebelum mereka betul-betul faham tentang produk yang ada,” ujar Pengarah Urusan BMW Group Malaysia, Harald Hoelzl.

“Untuk mengatasi perkara ini, BMW Product Genius akan berperanan untuk memberikan pengalaman tanpa sebarang tekanan kepada pelanggan. Melalui interaksi peribadi seperti ini, kami ingin pelanggan merasakan motto yang digunakan, “Sheer Driving Pleasure”, sejak dari awal proses pemilikan BMW lagi,” tambah beliau.

Di dalam program percubaan yang dimulakan tahun lalu, kumpulan pertama BMW Product Genius ini telah berjaya dilatih dan memulakan tugas mereka awal Disember tahun lalu di Auto Bavaria Kuala Lumpur, Auto Bavaria Glenmarie dan Ingress Auto Damansara.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required