Puspakom umum cawangan Wangsa Maju dan JB beroperasi 7 hari seminggu mulai 15 Mac ini

Puspakom umum cawangan Wangsa Maju dan JB beroperasi 7 hari seminggu mulai 15 Mac ini

Puspakom Sdn Bhd telah mengumumkan cawangannya Johor Bahru akan beroperasi tujuh hari seminggu, dari jam 8 pagi hingga 5 petang, mulai 15 Mac ini, dan cawangan Wangsa Maju pula menuruti langkah yang sama bermula 16 Mac. Ia adalah sejajar usaha meningkatkan kemudahan dan keselesaan kepada pelanggan.

“Puspakom sentiasa mengambil berat terhadap keperluan pelanggan dan berusaha membuat penambahbaikan selaras dengan kehendak mereka. Ini juga antara inisiatif Puspakom dalam menangani kesesakan di sesetengah cawangan yang menerima jumlah kehadiran kenderaan yang tinggi pada waktu-waktu atau hari-hari tertentu,” ujar Ketua Pegawai Eksekutif Puspakom, Shukor Ismail.

Pelaksanaan lanjutan waktu operasi ini dijangka akan diperluaskan secara berperingkat ke beberapa cawangan lain yang menerima jumlah kenderaan yang tinggi untuk kemudahan dan keselesaan pelanggan. Namun, Puspakom akan mengkaji semula initiatif dan waktu operasi tersebut dari semasa ke semasa, bagi memastikan ia dimanfaatkan sebaiknya dan dapat mencapai kos secara efisyen tanpa pembaziran waktu dan tenaga.

Sehubungan itu, Puspakom juga menggalakkan pelanggan untuk membuat temujanji dalam talian MyPUSPAKOM terlebih dahulu agar dapat menguruskan masa dengan lebih baik. Ia juga dapat mengawal jumlah kehadiran kenderaan pada satu-satu masa di cawangan-cawangan Puspakom di bandar-bandar utama. Namun begitu, kehadiran pelanggan secara walk-in masih diterima.

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, para pelanggan boleh menghubungi talian bebas tol Puspakom di 1-800-88-6927 atau emel customerservice@puspakom. com.my atau layari laman Facebook rasmi PUSPAKOM Sdn Bhd atau laman sesawang www.puspakom.com.my untuk mendapatkan perkembangan terkini Puspakom.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required