Perodua Tweckbot beri pemeriksaan 50-poin percuma, diskaun alat ganti sempena Aidiladha dan Merdeka

Perodua Tweckbot beri pemeriksaan 50-poin percuma, diskaun alat ganti sempena Aidiladha dan Merdeka

Sempena dengan Hari Raya Aidiladha pada hujung minggu ini dan juga sambutan Hari Kemerdekaan pada 31 Ogos, Perodua Tweckbot kini kembali dengan perkhidmatan pemeriksaan kenderaan mudah alih percuma. Perkhidmatan ini khas buat pelanggan Perodua sebagai persediaan untuk pemanduan jauh pulang ke kampung halaman atau ke mana-mana destinasi semasa musim perayaan.

Semalam, Perodua Tweckbot telah menyertai majlis pelancaran Program ‘Kibarkan Jalur Gemilang’ anjuran Majlis Daerah Hulu Selangor di Stadium Mini Kuala Kubu Bharu, di mana pasukan ini berjaya memeriksa sejumlah 60 kenderaan pelanggan.

Tweckbot seterusnya akan berada di kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Lebuhraya PLUS Rawang arah utara pada 24-25 Ogos ini, bermula jam 10 pagi sehingga 5 petang. Pelanggan yang memeriksa kenderaan Perodua mereka dengan Tweckbot akan menerima baucar yang boleh digunakan untuk menebus diskaun 20% bagi pembelian alat ganti dan aksesori di mana-mana pusat servis Perodua yang sah.

“Pemeriksaan Tweckbot 50-poin merangkumi enjin, transmisi, sistem penyejukan, brek, stereng kuasa, klac, tayar, suspensi dan elektrik, dan akan memberikan ketenangan minda yang menyeluruh kepada pelanggan kami untuk memulakan perjalanan yang jauh.

“Objektif Tweckbot adalah untuk menekankan kepentingan memeriksa kenderaan secara berkala, melakukan servis di pusat servis Perodua yang sah serta hanya menggunakan produk dan alat ganti tulen Perodua, semuanya demi keselamatan,” kata Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif Perodua Dato’ Zainal Abidin Ahmad. Setakat ini, Tweckbot telah memeriksa lebih 8,000 kenderaan sejak pengenalannya pada 2011.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required