Volkswagen Malaysia lancarkan program Das WeltAuto

Volkswagen Malaysia lancarkan  program Das WeltAuto

Volkswagen Passenger Cars Malaysia (VPCM) hari ini melancarkan Das WeltAuto, sebuah program kenderaan terpakai global Volkswagen yang menawarkan kepada pelanggan nilai yang lebih menarik bagi pemilikan mana-mana barisan kenderaan Volkswagen.

Melalui program ini, pelanggan tidak perlu bimbang kerana semua kenderaan yang disahkan oleh Das WeltAuto sudahpun melalui 133-poin pemeriksaan ketat dan menyeluruh, yang dijalankan serta disahkan oleh juruteknik berpengalaman Volkswagen sendiri.

Selain itu, semua model dan jenama diterima untuk tujuan tukar beli (trade-in) dan pelanggan juga bakal menikmati lanjutan jaminan dan bantuan tepi jalan selama setahun. Sebagai tambahan, pelanggan boleh menikmati manfaat Volkswagen Care Plus untuk kenderaan Volkswagen yang berusia lima tahun ke atas.

Volkswagen Malaysia lancarkan  program Das WeltAuto
 
“Apa yang membuatkan Das WeltAuto berbeza daripada saluran jualan kereta terpakai yang lain ialah pelanggan boleh mengharapkan tahap perkhidmatan terbaik sama seperti pengalaman membeli sebuah kereta baru. Kakitangan berpengalaman kami akan memberi khidmat nasihat terbaik dan telus.

“Sebagai sebahagian daripada janji Das WeltAuto, hanya alat ganti tulen akan digunakan pada kereta terpakai ini. Ia juga tidak pernah terlibat dalam kemalangan dan didatangkan lengkap dengan bukti penyelenggaraan di pusat servis sah Volkswagen,” ujar Pengarah Urusan VPCM, Erik Winter.
 
Sebagai permulaan, Das WeltAuto ditawarkan oleh empat pengedar Volkswagen; Volkswagen Puchong, Volkswagen Gombak, Volkswagen Alor Setar dan Volkswagen Juru. Pelanggan juga boleh melihat kenderaan yang ditawarkan di laman web Das WeltAuto. Ia sentiasa dikemas kini, lengkap dengan maklumat terperinci dan pilihan sama ada untuk pertanyaan atau menempah sesi pandu uji.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required