Modenas Pulsar NS200 ABS kini di M’sia – RM9,655

Modenas Pulsar NS200 ABS kini di M’sia – RM9,655

Motosikal dan Enjin Nasional Sdn Bhd (Modenas) kini memperkenalkan tambahan varian terbaru bagi model Pulsar edarannya, NS200 ABS. Pertama kali dilancarkan untuk pasaran tempatan pada 2017 – dengan rakan strategik baru dari India, Bajaj – model yang kini telah terjual lebih daripada 6,000 unit sejak pelancarannya itu kini menerima versi dengan ciri Anti-Lock Braking System (ABS).

Pertambahan terbaru ini, dengan gandingan unit enjin 200 cc DTS-i yang menjana sebanyak 18 kW dan 18.6 Nm, ia menjadikan pakej penawaran Pulsar NS200 lebih lengkap dan menarik berbanding ketika pengenalannya, sekaligus memberikan lebih nilai tambah kepada pengguna.

Modenas Pulsar NS200 ABS kini di M’sia – RM9,655

“Di Modenas, kami selalu ingin menjadikan motosikal kami lebih baik dengan kelengkapan keselematan serta teknologi terkini menjadi antara keutamaannya. Motosikal dengan ABS secara umumnya lebih selamat. Jika anda ingin mendapatkan Pulsar NS200, kami sarankan agar membeli versi ABS ini untuk lebih ciri keselamatan,” jelas CEO Modenas, Roslan Roskan.

Varian terbaru Modenas Pulsar NS200 ABS ini kini boleh didapati melalui semua pengedar sah Modenas di seluruh negara dengan harga jualan RM9,655 – hanya RM433 lebih mahal berbanding harga pengenalannya dahulu. Ia ditawarkan dalam empat pilihan warba – Graphite Black, Mirage White, Wild Red dan kuning.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required