TAS2020: Pakej tiket dengan replika Nissan GT-R R35 GT500 edisi terhad sempena ulangtahun ke-50 Tomica

TAS2020: Pakej tiket dengan replika Nissan GT-R R35 GT500 edisi terhad sempena ulangtahun ke-50 Tomica

Saban tahun tiap kali berlangsungnya Tokyo Auto Salon (TAS), pembuat kereta replika tiga-inci dari Jepun, Tomica sememangnya akan hadir dengan model edisi terhad istimewa TAS. Tapi khas untuk tahun ini, pengunjung terawal yang menempah tiket mereka ke TAS 2020 berpeluang untuk mendapatkan terus model edisi khas berkenaan tanpa perlu beratur untuk membelinya pada hari pertama nanti!

Ini adalah bersempena dengan sambutan ulangtahun ke-50 Tomica tahun ini, dan model yang dipilih bagi dijadikan versi edisi terhad TAS 2020 berkenaan adalah jentera lumba Super GT Nissan GT-R R35 Nismo GT500. Ia diberikan logo 50-tahun Tomica pada sisi kanan dan logo TAS pada sebelah kiri, manakala ‘2020’ pula dicetak pada GT-Wing belakang.

TAS 2020 akan bermula pada 10 Januari ini, berlangsung selama tiga hari sehingga 12 Januari nanti. Tiket berserta Tomica GT-R berkenaan akan dijual pada harga 4,000 yen (RM151) jika anda datang untuk hari pertama, 3,000 yen (RM113) untuk hari kedua dan ketiga.

Anda juga boleh memilih untuk membeli tiket tanpa pakej bersama Tomica ini dengan harga 3,000 yen untuk hari pertama dan 2,000 yen (RM76) untuk Sabtu dan Ahad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required