Pusingan pertama Cub Prix di Tangkak ditangguh

Pusingan pertama Cub Prix di Tangkak ditangguh

Bagi yang tertunggu-tunggu untuk menyaksikan perlumbaan pembukaan tirai musim 2020 bagi Kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas di Litar Tangkak, Johor hujung minggu ini, kami ingin maklumkan bahawa ia telah ditangguh kepada satu tarikh yang masih belum dinyatakan.

Perkara ini diumumkan oleh penganjurnya, dengan menyatakan ia dilakukan bagi mengikuti saranan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) supaya semua perhimpunan yang melibatkan orang ramai ditangguhkan buat sementara waktu. Pihak penganjur Cub Prix juga akan terus bekerjasama dengan pihak berkuasa untuk memantau keadaan di setiap lokasi perlumbaan seterusnya.

Jika mengikut jadual awal, Kejuaraan Cub Prix Malaysia Petronas musim 2020 akan diadakan sebanyak 10 pusingan, bermula dengan di Tangkak dan diikuti Batu Kawan, Kota Bharu, Pontian, Teluk Intan, Kangar, Kuala Terengganu, Jempol, Litar Sepang dan satu lagi pusingan yang tidak ditentukan lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required