Mitsubishi perkenalkan aplikasi mudah alih mudahkan urusan pemilik, lengkap dengan butang SOS

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) kini memperkenalkan aplikasi mudah alih Mitsubishi Connect yang pertama seumpamanya untuk kegunaan pemilik-pemilik kenderaan jenama itu di Malaysia. Aplikasi berkenaan boleh dimuat turun melalui Google Play dan Apple App Store secara percuma.

Aplikasi berkenaan menawarkan pelbagai ciri perkhidmatan berkaitan kenderaan, membolehkan pemilik kenderaan Mitsubishi menetapkan antaranya temujanji jadual servis dengan pusat servis MMM kegemaran mereka, menyimpan rekod penyelenggaraan dan peringatan untuk servis akan datang dengan mudah. Pemilik juga boleh mendaftarkan beberapa kenderaan mereka di bawah satu akaun.

Ia juga membolehkan pemilik untuk sentiasa boleh membuat panggilan Mitsibishi Assist 24 Jam serta bantuan kecemasan 24 Jam di seluruh negara sekiranya ada keperluan. Dengan memanfaatkan butang fungsi SOS pada aplikasi berkenaan, lokasi pengguna akan dikesan dengan tepat dan perincian akan disahkan oleh petugas khidmat pelanggan MMM sebelum bantuan dihantar dalam masa segera.

Mitsubishi Connect juga boleh digunakan untuk mendapatkan lokasi cawangan pengedar sah atau bilik pameran Mitsubishi yang terdekat bersekali dengan sokongan tunjuk arah untuk memudahkan lagi pergerakan pemilik. Fungsi lain aplikasi berkenaan termasuk kemaskini berita dan promosi berkaitan Mitsubishi, pencarian maklumat produk dan muat turut risalah elektronik.

“Pandemik Covid-19 telah menyebabkan kita beralih lebih cepat kepada medium digital dan MMM juga tidak mahu ketinggalan. Untuk itu, kami berbesar hati memperkenalkan aplikasi Mitsubishi Connect kepada semua pemilik kenderaan Mitsubishi untuk memudahkan lagi urusan mereka,” ujar CEO MMM, Tomoyuki Shinnishi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required