Lamborghini siar teaser Sian Spyder – didedah esok

Lamborghini siar teaser Sian Spyder – didedah esok

Sebelum ini Lamborghini sudah memberitahu mereka akan memperkenalkan sebuah model baru pada 8 Julai. Sekarang, mereka menunjukkan teaser untuk model tersebut dan ia memberi petunjuk kepada varian Spyder (bumbung boleh buka) bagi Sian FKP 37.

Gambar yang disiar dalam Twitter syarikat itu menunjukkan sebahagian pakej aerodinamik, iaitu salah satu winglet yang berada di belakang, dan ia menyerupai sayap belakang aktif Sian. Ayat yang dikeluarkan bersama gambar itu cuma “made in Sant’Agata Bolognese,” iaitu tempat Lamborghini membuat kereta mereka.

Sekiranya petunjuk itu masih tidak cukup, satu lagi gambar bahagian belakang kenderaan tersebut jelas menampakkan bahagian belakang yang menggunakan banyak bentuk heksagon, termasuk pada lampu serta muncung ekzos, sama seperti Sian. Dari sudut ini juga kita boleh melihat bahagian atas yang direka semula untuk menempatkan bumbung boleh buka tersebut.

Selain perubahan pada bahagian bentuk badan, atau lebih tepat bumbungnya, Sian Spyder dijangka masih menyediakan pakej kuasa sama seperti versi coupe, menggunakan enjin V12 NA 6.5 liter yang berkuasa 785 PS (774 hp), yang dipadankan bersama kotak gear Independent Shifting Rod tujuh kelajuan dengan motor elektrik bersepadu di dalamnya.

Melalui tetapan ini, kuasa keseluruhan yang mampu dihasilkan adalah 819 PS (807 hp), dan bersama dengan sistem pacuan semua roda, ia mampu membantu Sian memecut 0-100 km/j dalam masa cuma 2.8 saat dan mencapai laju maksimum lebih 350 km/j. Prestasi versi Spyder dijangka juga hampir sama.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required