Hap Seng Star (HSS) telah membuka semula Autohaus KL dilokasi asalnya di kompleks Menara Hap Seng 3. Bilik pameran sementara di Life Centre di Jalan Sultan Ismail yang dibuka ketika Autohaus KL sedang dibina, sudah ditutup sebaik saja kemudahan terbaru ini siap dan dibuka untuk operasi.

Autohaus KL menggunakan identiti koporat terkini Mercedes-Benz, dan ini merupakan bilik pameran ketiga yang dibina mengikut penampilan yang sama selepas premis Cycle & Carriage Bintang (CCB) di Mutiara Damansara dan Alor Star.

Bangunan ini mampu menampung keperluan dan pilihan pelanggan yang berbeza-beza mengikut tingkat yang ada. Tingkat bawah akan menyambut pelanggan dengan butik gaya hidup dengan pameran cenderahati Mercedes-Benz dengan ruang yang terbesar seumpamanya di Malaysia. Tingat dua dikhaskan sebagai VIP lounge yang turut mempamerkan barisan Dream Cars jenama itu, dengan model seperti S 560 e W222 dan Mercedes-AMG A 35.

Tingkat 3 pula menempatkan bilik pameran lengkap yang mempamerkan sembilan kereta maksimum, sebagai tambahan kepada ruang menunggu dan kafe. Bagi pelanggan yang ingin mengambil kereta baru mereka, terdapat tiga ruang serahan di tingkat bawah tanah kompleks berkenaan.

Jika ingin melihat dengan lebih dekat penawaran Mercedes-Benz di Malaysia, pelanggan boleh berkunjung ke lokasi Hap Seng Star Kuala Lumpur ini yang bertempat di dalam Plaza Hap Seng, Jalan P. Ramlee. Ia dibuka dari 9 pagi hingga 7 malam Isnin-Jumaat, dan 9 pagi 6 petang pada Sabtu manakala 10 pagi hingga 6 petang setiap Ahad.