AD: Nikmati rebat tunai sehingga RM1,500 dengan pembelian model baru Perodua sepanjang Oktober ini

Pastinya telah mendengar bahawa sekarang inilah masa terbaik untuk membeli kereta. Selain penjimatan daripada pengecualian cukai jualan 2020 oleh kerajaan melalui program Penjana, pengeluar kenderaan turut menjalankan promosi sendiri sebagai tambahan. Contohnya ialah tawaran Oktober 2020 oleh Perodua, yang sah sehingga hujung bulan ini.

Aruz kini ditawarkan dengan penebusan tunai sebanyak RM1,500 bagi Aruz X dan RM1,300 bagi varian paling tinggi Aruz AV. Membeli produk keluaran tempatan juga akan membolehkan anda menikmati penjimatan daripada pengecualian SST maksimum – Aruz dijual pada harga RM68,526 bagi varian X dan RM73,226 bagi varian AV, iaitu 6% lebih rendah daripada harga biasa. Ini sebelum mengambil kira penebusan tunai sehingga RM1,500.

Dikuasakan oleh enjin 1.5L Dual VVT-i dengan Eco Idle, Aruz merupakan sebuah kenderaan keluarga yang luas dengan tujuh-tempat duduk dalam gaya SUV. Kelengkapan keselamatan juga mantap; selain enam-beg udara dan VSC standard, varian AV juga menerima ciri Advanced Safety Assist (ASA) 2.0 yang termasuk di dalamnya sistem amaran pra-perlanggaran, brek pra-perlanggaran, amaran pergerakan hadapan dan kawalan jika tersilap operasi pedal. Aruz menerima penarafan ASEAN NCAP lima-bintang.

Jika anda inginkan kereta yang lebih kecil, model popular Myvi pula datang dengan penebusan tunai sebanyak RM1,000 sepanjang bulan ini. Barisan model Myvi bermula dari RM41,292 selepas pengecualian cukai (sebelum ini RM42,790) dan varian yang layak menerima rebat RM1,000 ialah Myvi 1.5 H. Myvi H kini hadir dengan Advanced Safety Assist (ASA) 2.0, yang sebelum ini hanya eksklusif untuk varian AV tertinggi sahaja. Turut ditawarkan ialah warna baru untuk 2020, Electric Blue.

Jika anda ada kenderaan untuk “trade-in” untuk bertukar kepada model baru Perodua, cabang kenderaan terpakai (POV) kini sedang menawarkan penebusan tunai RM300 bulan ini. “Trade-in” dengan POV untuk menikmati pindahan hak milik segera serta pengesahan nilai “trade-in” sehingga 30-hari. Anda hanya perlu menyerahkan kereta sedia ada ketika anda menerima kereta baru Perodua yang dibeli. Tawaran POV ini hanya ditawarkan di bilik pameran Perodua terpilih sahaja.

Klik pautan ini untuk mengetahui tentang tawaran istimewa Aruz dan Myvi.