TC Euro Cars buat jualan penghabisan stok mega alat ganti Renault – diskaun hingga 90% serta manfaat lain!

TC Euro Cars buat jualan penghabisan stok mega alat ganti Renault – diskaun hingga 90% serta manfaat lain!

Ini berita baik untuk pemilik-pemilik model lama Renault – pengedar jenama Perancis tersebut di Malaysia, TC Euro Cars (TCEC) kini sedang mengadakan jualan penghabisan stok mega untuk alat-alat ganti Renault dengan diskaun sehingga 90%! Jualan berkenaan bermula dari sekarang sehingga kehabisan stok.

Alat-alat ganti yang termasuk dalam jualan mega ini adalah komponen-komponen untuk model Kangoo, Captur 2015, Scenic, Koleos 2014, Fluence, Megane (2012 ke bawah), Megane RS (R26, RS 250, RS 265, RS 275), Clio, Clio IV RS, Espace III, Espace IV dan Laguna III.

Selain dari diskaun untuk alat ganti, pelanggan yang mahu komponen yang dibeli tersebut ditukar oleh pusat-pusat servis bertauliah Renault juga akan diberikan potongan harga untuk kos upah serta manfaat lain.

TC Euro Cars buat jualan penghabisan stok mega alat ganti Renault – diskaun hingga 90% serta manfaat lain!

Jika kerja-kerja tersebut dibuat di pusat servis Renault Petaling Jaya, anda akan menerima diskaun 50% untuk kos upah, serta pemeriksaan dan basuh kereta percuma. Jika ia dibuat di pusat servis cawangan lain, diskaun upah 30% diberikan bersama pemeriksaan percuma.

Satu lagi keistimewaan jika anda terus ke pusat servis Renault PJ, pembayaran menggunakan kad kredit Maybank juga boleh dibuat menerusi Ezy Payment Scheme yang membolehkan anda membuat pembayaran semula dengan pelan bayaran balik bulanan tanpa faedah, jika anda membuat perbelanjaan minima RM500.

Jualan penghabisan stok ini bukan hanya berlangsung di pusat-pusat servis Renault, malah turut dibuat secara dalam talian. Anda boleh layari laman sesawang rasmi Renault Malaysia, pilih alat ganti yang anda mahukan, kemudian periksa ada stok atau tidak sebelum membuat pembelian.

TC Euro Cars buat jualan penghabisan stok mega alat ganti Renault – diskaun hingga 90% serta manfaat lain!

Atau dengan cara lebih mudah, proses ini turut boleh dibuat dalam aplikasi Shopee menerusi Renault Malaysia official store. Setelah pembelian dibuat, TCEC akan menguruskan penghantaran dan kos ini perlu dibayar oleh pelanggan.

Untuk pelanggan yang lebih suka membeli secara nyata, anda juga boleh terus ke pusat-pusat servis Renault. Namun anda dinasihatkan untuk membuat temujanji menerusi Renault E-Store terlebih dahulu bagi memastikan barang yang diingini mempunyai stok, serta selari dengan SOP norma baharu yang sedang diamalkan ketika situasi pandemik Covid-19 ini.

Kami turut memeriksa sendiri stok-stok komponen alat ganti yang ditawarkan dalam jualan penghabisan stok kali ini, dan mendapati ia agak komprehensif serta ada alat ganti yang rasanya agak sukar untuk anda dapatkan di kedai-kedai biasa.

Sebagai contoh, TCEC mempunyai stok untuk pam bahan api Renault Laguna Coupe dan juga set penyerap hentak asli Megane R26, dan ia ditawarkan dengan diskaun 50%! Juga terdapat banyak alat ganti untuk hot-hatch Megane RS250 dalam jualan kali ini. Untuk pemilik-pemilik Renault, jangan lepaskan peluang untuk ‘menyelam’ dalam jualan penghabisan stok ini!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required