Honda Malaysia hadiahkan tujuh model edisi khas bagi Kempen 1 Million Dreams yang berakhir 24 Mac 2021

Honda Malaysia hadiahkan tujuh model edisi khas bagi Kempen 1 Million Dreams yang berakhir 24 Mac 2021

Honda Malaysia kini menuju angka jualan yang ke-1 juta unit kenderaannya di sini, dan untuk itu, syarikat berkenaan ingin meraikannya bersama pelanggan setia. Bagi tujuan tersebut, “1 Million Dreams Campaign” dilancarkan, dengan antara lain turut menawarkan tujuh kereta Honda Edisi Khas untuk dimenangi.

Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Operasi Honda Malaysia, Toichi Ishiyama berkata; “Sejak 20 tahun lalu, Honda Malaysia merangkul slogan Challenging Spirit, dan ini membawa kepada pengenalan banyak model yang memenuhi keperluan berbeza pengguna serta memperkenalkan teknologi canggih untuk pasaran Malaysia.

“1 Million Dreams Campaign” merupakan ucapan terima kasih kepada semua pelanggan di atas sokongan mereka selama ini, yang meletakkan Honda Malaysia di tahap sekarang. Sebagai tanda penghargaan, kami ingin menghadiahkan tujuh model Edisi Khas terdiri daripada Jazz, City, BR-V, HR-V, Civic, CR-V dan Accord. Kempen ini akan berlangsung dari 25 Februari hingga 24 Mac 2021, dengan pelbagai aktivit menarik menanti.”

Honda Malaysia hadiahkan tujuh model edisi khas bagi Kempen 1 Million Dreams yang berakhir 24 Mac 2021

Tujuh model Edisi Khas yang akan ditawarkan secara percuma untuk kempen ini direka dengan ciri dan penampilan menarik yang tersendiri, satu-satunya penampilan bagi setiap model terlibat itu dalam pasaran Malaysia. Antara kelainan yang diberikan ialah warna luaran dua tona, wajah depan dengan perincian merah, cermin sisi dengan garis merah sporty, rim aloi dalam warna hitam dengan perincian merah serta lencana 1 Million Dreams Signature pada bahagian fender kereta.

Bahagian dalaman unit Edisi Khas ini juga diberikan sentuhan khusus, misalnya perehat kepala dengan balutan kulit serta lencana 1 Million Dreams bagi penumpang depan, serta stereng balutan kulit dengan jahitan merah dan penanda tengah. Setiap kereta ini juga datang dengan bekas kunci kulit Edisi Khas.

Kempen ini juga dianjurkan bersama rakan jenama lain seperti Cuckoo, Shopee dan Watsons. Sebagai tambahan, Honda Mlaaysia juga ingin meluahkan penghargaan kepada barisan hadapan yang telah bertungkus lumus kebelakangan ini. Untuk itu, satu daripada tujuh model Edisi Khas ini diperuntukkan mereka melalui kempen ini. Selain hadiah kereta, kempen ini turut menawarkan hadiah berupa satu juta syiling Shopee untuk diagihkan kepada 150 pemenang bertuah secara mingguan. Sepanjang kempen, terdapat juga hadiah bernilai 5 juta syiling Shopee untuk dimenangi.

Honda Malaysia hadiahkan tujuh model edisi khas bagi Kempen 1 Million Dreams yang berakhir 24 Mac 2021

Bagaimana untuk menang hadiah kereta ini? Pelanggan hanya perlu melengkapkan beberapa langkah mudah untuk melayakkan mereka ikut serta dalam peraduan ini. Pelanggan boleh mengambil bahagian di dalam mana-mana enam aktiviti yang disediakan oleh Honda Malaysia untuk mendapatkan seberapa banyak penyertaan dan menyerahkannya ke pengedar sah Honda atau laman web rasmi Honda Malaysia.

Perserta boleh mendapatkan penyertaan tersebut dengan memuat turun dan mendaftar melalui aplikasi HondaTouch, bermain 1 Million Dreams Quiz Game1 di laman web rasmi Honda Malaysia, pandu uji sebuah kereta Honda, menempah sebuah kereta baru Honda, servis atau baik pulih kereta Honda atau mendaftarkan sebuah kereta Honda dalam tempoh kempen ini berlangsung. Lebih banyak penyertaan dikumpul, lebih besar peluang anda untuk menang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required