AD: Peroleh hingga 4X mata BonusLink Shell menerusi “Ekstra Ganjaran Setiap Hari” berakhir 31 Julai 2021

Shell kini sedang memperbaharui program kesetiaannya dengan membolehkan anda untuk menikmati sehingga 4X mata ganjaran BonusLink melalui kempen “Ekstra Ganjaran Setiap Hari”, menawarkan nilai lebih banyak setiap kali anda mengisi minyak di Shell. Lebih banyak anda pam, lebih banyak mata ganjaran yang boleh dikumpul, berdasarkan tahap mata ganjaran sedia ada.

Untuk mengambil bahagian, belanjakan RM50 atau lebih bagi pengisian minyak Shell FuelSave 95, Shell V-Power 97 atau Shell V-Power Racing dalam satu resit. Setiap kali anda membuat isian semula, anda akan menerima mata ganjaran yang digandakan mengikut tahap mata terkumpul semasa dan akan beralih ke tahap seterusnya, sehingga maksimum 4X.

Apa yang boleh dilakukan dengan semua mata terkumpul itu? Antaranya anda boleh menebusnya dengan mendapatkan makanan atau minuman ringan di mana-mana stesen Shell seluruh negara, dari serendah 100 mata. Sekarang, inilah yang dikatakan nilai terbaik!

AD: Peroleh hingga 4X mata BonusLink Shell menerusi “Ekstra Ganjaran Setiap Hari” berakhir 31 Julai 2021

Jadi tunggu apa lagi? Terus berkunjung ke stesen Shell berdekatan anda bermula dari sekarang hingga 31 Julai 2021 untuk isi minyak dan kumpul mata ganjaran sekarang! Dan, sementara anda berkunjung ke stesen minyak Shell, jangan lupa untuk mencuba juga petrol Shell FuelSave 95 yang direka untuk memberikan anda ekstra kilometer dan penjimatan bagi setiap perjalanan.

Untuk maklumat lanjut, layari laman web rasmi Shell Malaysia.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.