Honda anjur promosi ‘Macam-Macam Treats’ untuk sepanjang Jun 2021, tawar rebat hingga RM5,000

Sepatutnya Jun 2021 menjadi bulan terakhir untuk pengecualian cukai jualan (SST) bagi kenderaan, namun tempohnya tekah dilanjutkan sehingga 31 Disember ini, susulan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) 3.0 penuh Fasa pertama yang bermula sejak 1 Jun lalu selama 14 hari.

Jadi, inilah masa yang paling tepat untuk anda membeli kenderaan baharu, malahan beberapa syarikat pengeluar turut menganjurkan pelbagai promosi dengan menawarkan pemberian rebat dengan jumlah tertentu. Ini termasuklah Honda Malaysia yang tidak melepaskan peluang untuk menganjurkan kempen promosi yang sama.

Sepanjang bulan Jun ini, Honda Malaysia menganjurkan promosi “Macam-Macam Treats” dengan menawarkan rebat sehingga RM5,000 selain pengecualian SST, di mana ia melibatkan kesemua barisan model Honda yang dipasang di Melaka (untuk model CKD) untuk tahun 2021.

Rebat terbesar diberikan untuk Honda Accord dengan RM4,000 bagi varian 1.5L TC-P dan 1.5L TC pula dengan potongan sehingga RM5,000. Manakala Honda BR-V, untuk kedua-dua gred E dan V, ia ditawarkan dengan rebat RM3,000. Bagi HR-V (untuk ketiga-tiga varian) dan CR-V (juga ketiga-tiga varian) diberikan rebat sebanyak RM1,500.

Manakala model segmen-B Honda yang paling laris, rebat sehingga RM2,000 diberikan. Rebat tertinggi itu untuk spesifikasi pertengahan E, untuk varian asas S dan V pula menerima rebat RM1,000. Namun demikian, varian tertinggi City RS e:HEV tidak dimasukkan dalam kempen jualan ini.

Untuk model Honda paling popular, Civic, bagi ketiga-tiga varian, ia diberikan rebat sebanyak RM1,000. Sementara Jazz generasi ketiga pula hadir dengan diskaun sebanyak RM1,500, juga untuk kesemua variannya. Untuk makluman, slot hatchback segmen-B tersebut akan digantikan dengan City hatchback tidak lama lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required