Honda Malaysia “Crazy for Zero Year-End Deals” — rebat hingga RM9,000, dengan 4 ganjaran tambahan

Honda Malaysia “Crazy for Zero Year-End Deals” — rebat hingga RM9,000, dengan 4 ganjaran tambahan

Honda Malaysia telah umumkan kempen “Crazy for Zero Year-End Deals”, yang berlangsung kini sepanjang bulan Oktober 2021. Jika anda sedang mempertimbangkan untuk memiliki model terbaru Honda, rebat menarik antara yang sedang menanti, yang menjadi penjimatan tambahan kepada pengecualian SST yang juga sedang berlangsung hingga akhir tahun.

Bermula dengan sedan Honda, varian paling asas City, 1.5L S, kini ditawarkan dengan rebat RM2,000, sementara bagi tiga varian yang lain (1.5L E, V dan RS) diberikan rebat RM3,000. Bagi model Civic pula, dua varian tertinggi 1.5L TC dan TC-P datang dengan rebat RM2,000, dan bagi varian paling asas 1.8L S dengan rebat RM3,000.

Bagi Accord, kedua-dua varian ditawarkan dengan rebat RM3,000, dan Honda Malaysia juga memberikan “ganjaran akhir tahun” bernilai RM6,000 bagi varian asas 1.5L TC dan RM4,000 bagi varian tertinggi 1.5L TC-P. Jazz pula datang dengan rebat RM3,000 dengan tambahan RM1,000 menjadikan jumlah keseluruhan RM4,000.

Bagi model SUV, CR-V datang dengan rebat RM2,000 tidak kira varian yang mana, sementara semua versi BR-V pula akan menerima RM3,000 rebat serta tambahan RM2,000 lagi. Semua varian HR-V datang dengan rebat RM3,000, tetapi varian Hybrid diberikan rebat paling besar dengan RM2,000, sementara pilihan lain (1.8L E, V dan RS) menerima RM500.

Selain semua rebat tunai yang diberikan, kempen ini juga membolehkan pelanggan untuk memilih satu daripada empat ganjaran untuk melengkapi pembelian mereka, termasuk bayaran ansuran bulanan percuma bagi tempoh tiga bulan, kadar faedah percuma untuk enam bulan, baucar servis dan bayaran muka rendah. Semua tawaran ini tertakluk kepada terma dan syarat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required