PACE 2022: Pelbagai model BMW dan MINI dipamer dengan tawaran menarik — dibawa oleh Auto Bavaria

PACE 2022: Pelbagai model BMW dan MINI dipamer dengan tawaran menarik — dibawa oleh Auto Bavaria

Di PACE 2022 yang bakal berakhir hari ini, BMW yang di wakili oleh Auto Bavaria turut mempamerkan banyak model terkini, termasuk 218i yang dikemaskini, serta 5 Series facelift yang turut menyertai 3 Series, X3, X5 xDrive45e dengan peralatan M Performance dan juga model elektrik iX3.

Jika anda memang merancang untuk membeli kenderaan BMW, anda akan menikmati rebat serta hadiah istimewa ketika membuat tempahan serta jaminan lima-tahun tanpa had perbatuan percuma yang disertakan dengan pakej servis berjadual juga. Pemilik BMW sedia ada juga boleh membawa kenderaan mereka untuk menjalani pemeriksaan 13-poin.

Selain BMW, Auto Bavarian turut membawakan beberapa model MINI seperti The Coopers Edition, varian istimewa bagi Cooper S 5 Door yang memperingati penglibatan keluarga Cooper dengan jenama berkenaan selama enam dekad lamanya.

PACE 2022: Pelbagai model BMW dan MINI dipamer dengan tawaran menarik — dibawa oleh Auto Bavaria

Model MINI juga datang dengan tawaran rebat menarik dan skim pembiayaan mudah dengan kadar faedah rendah. Tidak lupa, pembeli juga akan menikmati nilai trade-in yang tinggi untuk kereta terpakai mereka. Pembeli juga akan menerima jaminan 4+1 tahun dengan servis berjadual untuk kelegaan fikiran.

Dengan pengecualian cukai SST yang masih berlangsung — 50% untuk CBU dan 100% bagi model CKD — hingga 30 Jun nanti, sekaranglah masa terbaik untuk membeli jika anda memang ada perancangan untuk berbuat demikian. Membeli di PACE pula akan memberikan anda beberapa lagi kelebihan dan penjimatan istimewa untuk dinikmati.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required