Auto Bavaria buka pusat Service Fast Lane kedua di Kuala Lumpur untuk pemilik kereta BMW dan MINI

Auto Bavaria buka pusat Service Fast Lane kedua di Kuala Lumpur untuk pemilik kereta BMW dan MINI

Auto Bavaria telah melancarkan pusat BMW & MINI Service Fast Lane kedua di Malaysia, berlokasi di Auto Bavaria CSL baharu di Jalan Chan Sow Lin, Kuala Lumpur. Ia dibuka selepas pusat pertamanya diperkenalkan di Auto Bavaria Penang pada Ogos tahun lalu.

Pusat Service Fast Lane ini memfokuskan perkhidmatan membaikpulih dan penyelenggaraan khas untuk kenderaan BMW dan MINI, dan menyasarkan dapat menyelesaikan perkhidmatan yang diperlukan pada kadar masa yang pantas. Menurut Pengarah Urusan syarikat, Vi Thim Juan, Auto Bavaria CSL telah direka bagi menyediakan perkhidmatan dan pembaikan yang diperlukan untuk kenderaan para pelanggan untuk diselesaikan dalam tempoh dua jam.

“Untuk BMW Group Malaysia, komitmen yang dikongsikan dengan pengedar kami di seluruh negara adalah bagi memenuhi janji ‘Sheer Driving’ yang menjadi kebanggaan kami. Sebahagian daripada komitmen ini adalah bagi memastikan kami dapat menyampaikan perkhidmatan yang luar biasa kepada semua pelanggan BMW, MINI dan BMW Motorrad – dengan perkhidmatan yang cekap.

Auto Bavaria buka pusat Service Fast Lane kedua di Kuala Lumpur untuk pemilik kereta BMW dan MINI

“Kami berbesar hati dapat meraikannya dengan Auto Bavaria sempena penubuhan pusat BMW & MINI Service Fast Lane kedua di negara ini,” kata Hans de Visser, Pengarah Urusan bagi BMW Group Malaysia.

Dikendalikan oleh 23 kakitangan, fasiliti seluas 39,800 kaki persegi ini turut menyediakan ruang lounge untuk pelanggan, Isetta Bar, dua RATC (reception at the cars) dan stesen pengecasan AC.

Terletak di PT 129, Jalan Enam, Off, Jalan Chan Sow Lin, Kuala Lumpur, Auto Bavaria CSL ini beroperasi selama enam hari seminggu antara jam 8 pagi hingga 5 petang untuk Isnin hingga Jumaat, dan 8 pagi hingga 12.30 tengahari pada setiap Sabtu. Ia ditutup pada hari Ahad dan cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required