Auto Bavaria lancar pusat Service Fast Lane pertama di Malaysia – dedikasi khas untuk model BMW, MINI

Auto Bavaria lancar pusat Service Fast Lane pertama di Malaysia – dedikasi khas untuk model BMW, MINI

Auto Bavaria Penang telah melancarkan pusat Service Fast Lane yang pertama di Malaysia, yang bakal melengkapkan perkhidmatan selepas jualan yang disediakan di negeri terbabit. Ia menyediakan fasiliti membaikpulih dan servis penyelenggaraan khas untuk kenderaan BMW dan MINI, dan mensasarkan dapat menyelesaikan perkhidmatan yang diperlukan pada kadar masa yang pantas.

Terletak di Jalan Sungai Pinang, pusat Service Fast Lane ini dibangunkan dalam kawasan seluas 30,000 kaki persegi dan dilengkapi dengan lounge pelanggan premium, enam petak penyelenggaraan dan juga dua petak RATC (Reception at the Car). Pusat ini menyediakan kepakaran dalam membaikpulih dan menyelenggara dengan pantas untuk penyelenggaraan biasa, membaik pulih kosmetik, penukaran tayar dan sebagainya.

“Pusat Service Fast Lane kami direka untuk menyesuaikan rutin pelanggan dengan gangguan minimal. Jadual janjitemu perkhidmatan juga lebih fleksibel, membolehkan pelanggan membawa kereta mereka pada waktu yang paling sesuai. Dengan Service Fast Lane, penyelenggaraan dan pembaikan dapat dilakukan dalam masa yang singkat, sementara pelanggan menghirup kopi mereka dan berehat di lounge kami, ”kata Vi Thim Juan, pengarah urusan Auto Bavaria.

Pelanggan yang menghantar kereta mereka ke pusat ini akan diberikan taklimat ringkas mengenai kos penyelenggaraan atau pembaikian, serta tempoh masa yang diperlukan untuk menyiapkan perkhidmatan berkenaan. Ini bagi memastikan ketelusan, terutamanya bagi menentukan kos anggaran sebelum memulakan perkhidmatan bagi memastikan pelanggan dapat membuat keputusan mengenai penyelenggaraan kereta mereka.

Untuk meraikan pelancaran pusat baharu ini, pelanggan yang menghantar kereta BMW atau MINI mereka untuk diselenggara di sini sepanjang Mei 2021, akan ditawarkan 72-poin pemeriksaan secara percuma.

Pusat ini beroperasi selama enam hari seminggu antara jam 8 pagi hingga 5 petang dari Isnin hingga Jumaat, dan dari 8 pagi hingga 12.30 tengahari pada setiap Sabtu, kecuali Ahad dan cuti umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required