Ambil dos penggalak atau PICKids, MKN Sabah beri rebat tunai RM5 untuk isi minyak di Shell Sulaman

Ambil dos penggalak atau PICKids, MKN Sabah beri rebat tunai RM5 untuk isi minyak di Shell Sulaman

Bagi menggalakkan orang ramai mengambil dos penggalak untuk vaksin Covid-19, atau membawa anak untuk menerima vaksin berkenaan melalui program PICKids, Majlis Keselamatan Negara (MKN) negeri Sabah dengan kerjasama Shell akan memberikan rebat tunai RM5 ketika mengisi bahan api sekiranya anda berbuat demikian.

“Demi semangat untuk melihat Fasa Peralihan ke Endemik adalah lancar dan selamat, MKN Sabah telah mengadakan satu kolaborasi dengan Shell untuk menggalakkan lagi pengambilan Dos Penggalak dan PICKids,” tulis hantaran yang dibuat di akaun Facebook rasmi MKN Sabah.

Bagi mendapatkan rebat tunai RM5 tersebut, anda hanya perlu tunjukkan sijil vaksinasi Dos Penggalak & PICKids. “Ini adalah usahasama Kerajaan dan pihak swasta dalam menyokong fakta bahawa vaksinasi adalah jalan yang efektif dan selamat untuk keluar dari pandemik ini,” tulis hantaran itu lagi.

Walau bagaimanapun, rebat berkenaan hanya boleh ditebus di Stesen Shell Sulaman (berdepan KFC Sulaman), Kota Kinabalu sahaja. Ia juga tertakluk kepada terma dan syarat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required