Perodua Myvi GearUp 2022 – senarai harga rasmi dan brosur untuk kit badan Ace dan aksesori pilihan lain

Perodua Myvi GearUp 2022 – senarai harga rasmi dan brosur untuk kit badan Ace dan aksesori pilihan lain

Katalog GearUp rasmi untuk Perodua Myvi facelift 2022 telah pun dikeluarkan. Salah satu kit badan dalam family GearUp yang disediakan untuk Myvi 2022 ini ialah Ace.

Kit badan Ace ni terdiri daripada bampar hadapan yang dilebarkan, skirt sisi, kit bampar belakang dan spoiler belakang. Lima ciri kit badan Ace ini ditawarkan pada harga RM2,500, termasuk kos buruh dan SST. Kit ini boleh dpadankan dengan enam warna dan varian yang diberikan untuk barisan Myvi 2022, tetapi tidak didatangkan dengan lampu nyalaan siang LED. Di mana lampu nyalaan siang yang anda lihat di sini ialah ciri standard untuk varian H dan AV.

Selain itu, aksesori Ace juga menampilkan balutan tempat duduk dengan material PVC dalam warna hitam, dengan kemasan merah dan panel gaya-gentian karbon. Ia juga diberikan logo Myvi dan Perodua berkata balutan tempat duduk ini lembut dan mudah untuk dibersihkan. Ia juga telah diuji untuk beg udara sisi dan tidak menjejaskan fungsi Isofix. Set kelengkapan ini berharga RM745 untuk varian G, X dan H – tidak bagi varian AV kerana ia sudah pun dilengkapi dengan tempat duduk balutan kulit.

Perodua Myvi GearUp 2022 – senarai harga rasmi dan brosur untuk kit badan Ace dan aksesori pilihan lain

Ciri lain yang ada dalam katalog ini termasuk plat LED illuminated scuff (Ada 4 kelengkapan dalam satu set yang berharga RM260), pencahayaan lantai merah (depan dan belakang, RM240) dan dashcam dengan resolusi HD 1080p pada 2.0MP yang dilengkapi dengan keupayaan WiFi untuk melihat paparan video menerusi telefon pintar (set ini bernilai RM500). Menurut Perodua, dashcam ini juga mempunyai “rakaman waktu malam yang berkualiti tinggi dengan Night Vision.”

Untuk pengetahuan anda, ketiga-tiga ciri kelengkapan terbabit memerlukan wayar tambahan, dan ia dijual secara berasingan dengan harga RM60. Walau pun melibatkan penggunaan wayar ini, ia tidak akan menjejaskan waranti kereta anda. Itu kata Perodua.

Lain-lain pilihan tanpa elektrikal termasuk pelindung pintu, kemasan cermin sisi krom, kemasan cermin krom, moulding pintu sisi dengan garisan krom, pelindung suria magnetik, scuff plate krom (tanpa pencahayaan), alas barang, alas gegelung jejaring di atas dengan alas gegelung biasa. Selain itu, ia juga diberikan ciri pilihan pad penebat untuk pintu dan bonet.

Klik untuk besarkan

Bukan itu sahaja, ciri pilihan lain termasuklah tempat duduk keselamatan kanak-kanak, skru pengunci tayar, dan sistem pemantauan tekanan tayar Bluetooth. Sebenarnya banyak lagi ciri yang disenaraikan dalam kategori “General Accessories” yang anda boleh lihat menerusi katalog ini.

Akhir sekali, turut ditawarkan beberapa ciri popular yang digelar Utility Package (pelindung pintu, alat gegelung, alas barang, RM360) dan Illumination Package (pencahayaan lantai, LED scuff plates, RM450). Secara dasarnya, semua ciri kelengkapan yang anda lihat di sini boleh dipasang di semua varian Myvi kecuali balutan tempat duduk Ace, yang tidak diberikan untuk varian AV.

GALERI: Kit badan Ace untuk Perodua Myvi GearUp 2022

GALERI: Brosur Perodua Myvi GearUp 2022

GALERI: Perodua Myvi 1.5 AV 2022 dalam warna Cranberry Red

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Learn more:

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required