Audi Setia Alam kembali beroperasi – tawar pemeriksaan 20-poin percuma hingga 31 Ogos

Audi Setia Alam kembali beroperasi – tawar pemeriksaan 20-poin percuma hingga 31 Ogos

Pengedar baharu Audi di Malaysia, PHS Automotive Malaysia (PHSAM), telah mengumumkan pembukaan semula Audi Centre Setia Alam, yang sebelum ini ditutup pada Jun lalu untuk memberi laluan penambahbaikan fasiliti jualan dan servis.

Audi Centre Setia Alam kini dikendalikan oleh rakan pengedar jenama ini, Goh Brothers Motor, dan ia mengendalikan operasi pusat 4S sepenuhnya di bawah satu bumbung, di mana konsep senibina Audi Terminal yang menawarkan kemudahan lebih kontemporari.

Dengan keluasan 60,000 kaki persegi, bilik pameran ini mampu menempatkan 12 kereta untuk dipamerkan, serta mempunyai 17 petak penyelenggaran yang mampu menyelenggara sehingga 34 kereta sehari.

Selain itu, Audi Centre Setia Alam turut menampilkan ruang menunggu untuk pelanggan dengan kemudahan Wifi dan juga ruang jualan yang telah dipertingkatkan.

Imej fail Audi Centre Setia Alam, 2019

Sempena pembukaan semula pusat 4S ini, Audi Centre Setia Alam turut menawarkan para pemilik Audi yang tidak dapat berkunjung ke pusat servis ini dalam tempoh enam bulan sebelum ini untuk melakukan pemeriksaan kenderaan dengan 20-poin percuma termasuk diagnostik yang bernilai RM300. Tawaran ini sah sehingga 31 Ogos 2022.

Bertempat di No. 22A, Persiaran Setia Dagang, Setia Alam, Seksyen U13, Shah Alam, Audi Centre Setia Alam ini memberikan kemudahan buat para pelanggan Audi yang tinggal di kawasan sekitarnya termasuk di Shah Alam dan Klang.

Ia beroperasi pada setiap Isnin hingga Sabtu dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang untuk operasi jualan serta unit penyelenggaran dibuka pada hari Isnin hingga Ahad dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required