Tawaran beli satu percuma satu pas My50 RapidKL

Tawaran beli satu percuma satu pas My50 RapidKL

Kepada mereka yang tinggal di Lembah Klang dan ingin mencuba bergerak menggunakan pengangkutan awam untuk urusan harian, kini ada satu sebab yang menarik untuk berbuat demikian. Rapid KL sedang menawarkan promosi beli satu percuma satu bagi pass bulatan My50 sempena 9.9 ini. Ya, pas pengangkutan tanpa had untuk bas dan tren untuk dua orang dengan hanya RM50.

Begini caranya untuk menikmati tawaran “My50 Buddy 2 Untuk 1” ini. Pengguna baru pertama sekali perlulah memuat turun aplikasi perancang pejalanan Pulse oleh Rapid KL untuk mendaftar. Isikan semua butiran kedua-dua pengguna menerusi aplikasi berkenaan. Sekiranya permohonan anda berjaya, anda akan menerima emel pengesahan pada 8 September, sehari sebelum tarikh penebusan pada 9 September.

Penebusan berkenaan boleh dibuat di stesen LRT KL Sentral (East Wing) dan Hab Bas Pasar Seni pada 9 September. Kedua-dua penama perlu hadir ketika menebus pas mereka, dengan menunjukkan MyKad dan emel pengesahan tersebut. Tempoh bermohonan adalah hingga 7 September. Namun, ambil maklum bahawa tawaran ini hanyalah untuk pengguna baru My50.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required