BAM keluarkan kad Touch n Go NFC edisi terhad – tampilkan bintang badminton M’sia, dijual 14-15 Jan

BAM keluarkan kad Touch n Go NFC edisi terhad – tampilkan bintang badminton M’sia, dijual 14-15 Jan

Sejak kad Touch n Go NFC diperkenalkan, boleh dikatakan ia laris di pasaran. Malah ada yang menjual semula kad ini dengan harga yang jauh lebih tinggi dari harga sebenarnya. Terkini, Persatuan Badminton Malaysia (BAM) mengeluarkan siri kad Touch n Go NFC edisi khas yang menampilkan bintang badminton kebanggaan kita.

Menerusi entri di Twitter, BAM menunjukkan empat rekaan kad yang menampilkan wajah pemain yang bernaung di bawah persatuan terbabit. Ini termasuklah pasangan bergu Nur Izzuddin Rumsani & Goh Sze Fei, Ng Tze Yong, Pearly Tan & M.Thinaah, dan Aaron Chia & Soh Wooi Yik. Kad ini juga memaparkan tandatangan setiap pemain dan juga logo BAM.

Jika anda berminat untuk mendapatkan kad ini, jualannnya akan dilaksanakan di Petronas Malaysia Open 2023, yang berlangsung di Axiata Arena, Bukit Jalil. Di mana gerai penjualan kad ini hanya dibuka pada 14-15 Januari ini sahaja.

Kad ini juga boleh dianggap sebagai cenderahati bagi peminat sukan badminton terutamanya yang menghadiri kejohanan berkenaan. Tapi percayalah, pasti ada individu yang akan menjual semula kad ini dengan harga yang lebih tinggi.

Jika anda tertanya-tanya mengapa kad ini tidak menampilkan pemain perseorangan Lee Zi Jia atau si cantik manis Goh Liu Ying, untuk pengetahuan anda, mereka berdua ini adalah pemain persendirian, dan bukan bernaung di bawah pengurusan BAM.

Apa pun, teruskan sokongan anda kepada semua pemain yang mewakili Malaysia, waima dari persatuan mana sekali pun. Malaysia Boleh!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required