Honda M’sia beri rebat hingga RM12k untuk Sept 2023

Honda M’sia beri rebat hingga RM12k untuk Sept 2023

Jika bulan Ogos, Honda Malaysia menawarkan rebat hingga RM9,000, namun untuk September, rebat tersebut dinaikkan sehingga RM12,000!

Dengan tagline “The Sweetness of Togetherness” umpama berkongsi citarasa untuk kuih-muih dan makanan kegemaran rakyat Malaysia, kempen ini adalah untuk kereta yang didaftarkan sepanjang September 2023. Model yang terlibat ialah City Hatchback, Accord dan CR-V, dan semuanya adalag model buatan tahun 2023.

Diskaun berskala besar sudah pasti untuk model kereta yang paling besar iaitu sedan segmen-D Accord dengan penjimatan sebanyak RM12,000. Jika anda berminat untuk mendapatkan CR-V pula, Honda Malaysia menawarkan rebat sehingga RM8,000 – jadi anda boleh pilih varian yang ditawarkan sama ada 2.0L 2WD, 1.5L TC-P 2WD, 1.5L TC-P 4WD dan Black Edition.

Honda M’sia beri rebat hingga RM12k untuk Sept 2023

Untuk City Hatchback segmen-B pula, kelima-lima varian iaitu S, E, V, V-Sensing dan RS bakal menerima rebat sebanyak RM2,500. Sesuailah untuk dijadikan pilihan bagi golongan muda kerana rekaan City Hatchback ini memang ranggi.

Jadi, inilah masanya untuk anda merealisasikan impian memiliki salah sebuah model Honda, yang ditawarkan dengan rebat menarik sepanjang September ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required