Chery Tiggo 8 Pro kini ditawarkan dalam warna Aurora Green – terhad 120 unit, harga masih RM159,800

Chery Tiggo 8 Pro kini ditawarkan dalam warna Aurora Green – terhad 120 unit, harga masih RM159,800

Chery Malaysia mengumumkan penawaran warna baru untuk Tiggo 8 Pro. SUV tersebut sekarang boleh didapati dalam warna Aurora Green, sama seperti gambar model import CBU yang kami ambil sebelum ia dilancarkan untuk pasaran Malaysia Julai tahun lepas.

Jika berminat dengan warna ini, anda perlu pantas kerana ia cuma ditawarkan sebanyak 120 unit sahaja bagi Tiggo 8 Pro. Harga tidak berubah, masih RM159,800 tidak termasuk insurans, dan ia datang bersama jaminan tujuh tahun atau 150,000 km, serta upah servis percuma lima tahun.

Untuk pakej jaminan lanjutan, anda boleh menambah RM2,000 lagi, dan ia memberikan jaminan sehingga sepuluh tahun atau satu juta kilometer bagi enjin kenderaan tersebut. Chery juga ada menyediakan pakej ‘Extra Peace of Mind’, yang merangkumi jaminan enjin seperti di atas, dan ditambah lagi dengan penyelenggaraan selama tujuh tahun, pada harga RM11,600.

SUV tiga baris tempat duduk yang dipasang dalam negara ini dipacu oleh enijn empat silinder 2.0L turbo berkuasa 256 hp dan tork 390 Nm, disampaikan kepada roda hadapan melalui transmisi klac berkembar tujuh kelajuan. Pemandu boleh memilih tiga mod pemanduan iaitu Eco, Normal ataupun Sport.

Bagi kelengkapan keselamatan pula, model ini datang dengan sistem bantuan pemanduan termaju penuh yang memberikan fungsi termasuk amaran keluar dan pengekal lorong, pengesan titik buta, amaran buka pintu, amaran lintasan trafik belakang, cruise control adaptif, amaran pelanggaran hadapan dan brek kecemasan automatik.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required