KTM Komuter Utara tawar tambang percuma dari Padang Besar dan Ipoh ke Butterworth pada 4-5 Mei ini

KTM Komuter Utara tawar tambang percuma dari Padang Besar dan Ipoh ke Butterworth pada 4-5 Mei ini

Sempena Program Madani Rakyat Zon Utara yang bakal berlangsung di Tapak Pesta Sungai Nibong, Pulau Pinang pada hujung minggu ini, KTM Berhad (KTMB) menawarkan tambang percuma untuk semua penumpang KTM Komuter Utara.

Menurut KTMB, tambang percuma tersebut untuk semua pengguna KTM Komuter Utara dari laluan Padang Besar dan Ipoh ke Stesen Butterworth sahaja pada 4 hingga 5 Mei ini.

“Tambang percuma ini boleh dinikmati dengan semua mod pembelian tiket KTM Komuter iaitu KTM Wallet, kad Komuter Link, tiket QR, Touch ‘n Go, kad debit dan juga kad kredit,” kata KTMB menerusi perkongsian di laman Facebook rasminya.

Dalam acara yang sama juga, Polis DiRaja Malaysia (PDRM) turut menawarkan diskaun saman sebanyak 50% untuk kesalahan trafik terpilih. Kaunter saman trafik akan dibuka dari jam 9 pagi hingga 4 petang di tapak acara berkenaan.

Jadi, penduduk sekitar Ipoh dan Padang Besar juga boleh mengambil kesempatan ini untuk melangsaikan samna trafik tertunggak di samping menyertai pelbagai aktiviti menarik yang disediakan menerusi Program Madani Rakyat Zon Utara ini. Jom naik KTM Komuter beramai-ramai!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required