Polis beri 50% diskaun saman pada 3-5 Mei sempena Program Madani Rakyat 2024 di Pulau Pinang

Polis beri 50% diskaun saman pada 3-5 Mei sempena Program Madani Rakyat 2024 di Pulau Pinang

Polis DiRaja Malaysia (PDRM) bakal menawarkan diskaun saman trafik sebanyak 50% pada 3 hingga 5 Mei 2024. Ia adalah sempena penganjuran Program Madani Rakyat 2024 Zon Utara. Di mana kaunter saman trafik berkenaan dibuka di Tapak Pesta Sungai Nibong, Pulau Pinang dari jam 9 pagi hingga 4 petang pada tarikh berkenaan.

Walau bagaimana pun, pemberian diskaun saman ini tidak ditawarkan untuk kesalahan seperti saman lampu isyarat merah, saman menggunakan lorong kecemasan, saman memotong secara berbahaya dan saman memotong di garisan kembar

Ini termasuk juga dengan saman Kemalangan, saman Non Compund (NC), saman bicara mahkamah, saman melibatkan lori, saman ubahsuai ekzos dan saman Ops Selamat tahun semasa.

Jadi, jika anda berada di Pulau Pinang atau kawasan sekitarnya pada tarikh berkenaan, jangan lupa ambil peluang ini untuk mendapatkan kadar diskaun bagi saman trafik terpilih. Selain itu banyak acara menarik turut diadakan khas untuk para pengunjung termasuk cabutan bertuah, pameran Jabatan PDRM dan agensi kerajaan, jualan produk dan pemeriksaan kesihatan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required